EDIȚIA ANTERIOARĂ

Ediția anului 2020, a adus împreună tot în stațiunea Parâng peste 450 festivalieri. Evenimentul, powered by Kaufland România, s-a dovedit a fi un adevărat succes pe toate domeniile vizate de festival. Activitățile sportive au fost diverse și potrivite pentru publicul larg.

CONCURSURI

PEDALEAZĂ PE ZĂPADĂ CU CRAZY WOLF

Concursul „Pedalează pe zăpadă cu CrazyWolf” a reunit pasionații de biking și adrenalină care s-au întrecut în parcurgerea unui traseu montan pedalând.

CUPA WINTERFEST UPGRADED BY GEORGE. PRIMUL BANKING INTELIGENT

„Cupa Winterfest upgraded by George. Primul banking inteligent” a provocat atât amatorii, cât și împătimiții de sporturi de iarnă la o competiție de ski și snowboarding, cursă slalom.

SNOW VOLLEYBALL DRIVEN BY JEEP

Pasionații de volei, au putut trăi bucuria acestui sport în stilul Winterfest, participând la concursul „Snow Volleyball driven by Jeep”.

CURSURI SKI & SNOWBOARDING

Festivalierii dornici să învețe tainele sporturilor de iarnă, au avut ocazia să ia parte la cursuri de ski și snowboarding, realizate de instructori specializați din echipa Buu Adventure.

MUZICA & CONCERTE

Timp de 3 zile, pe două scene, au dus distracția la cote maxime unii dintre cei mai renumiți creatori de muzică autohtoni precum: Argatu & Moș Martin, Gojira & Planet-H, DJ Sauce, Madliquid, Dodo, K-lu, Kosta, Drunken Pineapple, Ikim, Prankie, Adrian Șaguna.

Acordurile concertelor live au fost susținute de Șuie Paparude, Vița de Vie Acu2tic, Luna Amară (acustic set), Țapinarii și Suburbia 11.

Apres Ski-ul, activările și jocurile de iarnă, au întreținut buna dispoziție a festivalierilor pe tot parcursul zilelor

IMPACT

Festivalul a înregistrat un impact semnificativ în mediul online, atât în ceea ce privește platforma de vânzare a biletelor, unde s-au înregistrat aproximativ 15870 de utilizări ale paginii, cât și în ceea ce privește partea de social media unde numai evenimentul creat pe Facebook a înregistrat un impact de 125.000 de persoane.

Menu